ساختن چت روم کاملا رایگان/صد در صد تضمینی!!!!
درباره وبلاگ


نويسندگان

تاحالا اپلیکیشن‌های بسیاری برای تغییر صدای فرد در هنگام مکالمه برای گوشی‌های موبایل عرضه شده است. ایرانسل نیز به تازگی سرویسی را راه‌اندازی کرده است که به وسیله‌ی آن می‌توانید صدای خود را در حین مکالمه تغییر دهید. این قابلیت می‌تواند برای سرگرمی و شوخی با دوستان مفید واقع گردد. برای نحوه‌ی دسترسی به این سرویس این ترفند را دنبال کنید.
بدین منظور:
کافی است در هنگام شماره‌گیری تلفن فرد مورد نظر عدد 7272 را پیش از شماره‌ی تلفن وارد نمایید.
بدین صورت که اگر به عنوان مثال قصد تماس با شماره‌ی 09350000000 را دارید باید عمل شماره‌گیری را به صورت 72729350000000 انجام بدهید.
به یاد داشته باشید نباید عدد 0 ابتدای شماره را وارد نمایید.
پس از این عمل به راهنمای ایرانسل متصل خواهید شد که ادامه‌ی مراحل را توضیح می‌دهد. در ابتدا باید زبان مورد نظر و در مرحله‌ی بعدی نیز می بایست نوع صدای مد نظر خود را انتخاب کنید.
در حال حاضر ایرانسل فقط صدای عروسکی را در این سرویس اعمال کرده است ولی به مرور صداهای مختلف نیز به آن افزوده خواهد شد.

نکته: مشترکین ایرانسل می‌توانند از این روش برای تماس با مشترکین سایر اپراتورها مانند همراه اول، رایتل و ... و حتی شبکه تلفن خانگی نیز استفاده نمایند.

cupfa.ir

بدون شک برنامه Office شرکت مایکروسافت یکی از معروف ترین و پرکابردترین برنامه های کامپیوتری است بطوری که امکان ویرایش آنلاین فایل های آفیس را هم برای راحتی کاربران ایجاد کرد.

در این میان برنامه Word که از زیر شاخه های Office است، دارای اهمیت بالایی برای ویرایش و ایجاد فایل های متنی است و به نوعی در تمامی کشورها از این برنامه برای تایپی و... استفاده می شود.

در این مطلب به آموزش قسمتی از ترفندهای کاربردی برنامه Word می پردازیم.

پاراگراف آماده

اصولا در محیط ها و کلاس های آموزشی، برای آموزش قسمتی از برنامه WORD ،پاراگرافی را تایپ می کنند تا بر روی این پاراگراف تغییراتی را ایجاد نمایند.اما گاهی لازم هسات که تعداد این پاراگراف ها زیاد باشد.در این صورت چه کاری باید کرد؟

برای این کار می توان از ترفندی مخفی در WORD استفاده نمود که در آن به اندازه مورد نظر خودتان می توانید پاراگراف تولید نمایید تا هم در وقت صرفه جویی شود و کیفیت آموزش نیز بالا رود.

برای این کار زبان نوشتاری را انگلیسی قرار دهید و مکان نما را در سمت چپ صفحه قرار بدید و این کد را وارد نمایید:

 ()rand=

زمانی که این متن را تایپ کردید کافیست  Enter را بزنید.پس از چند لحظه خواهید دید که  بصورت خودکار چند پاراگراف انگلیسی برای شما ظاهر میشود.در این پاراگراف ها کا جملات معنی داری در آنها وجود دارد که به آموزش بخش هایی از WORD می پردازد.برای این که بخواهید تعداد پاراگراف ها و تهداد خطوط را تعیین نمایید، باید داخل پرانتز عدد مورد نظر را وارد کنید.به عنوان مثال اگر بخواهیم در صفحه ، 3 پاراگراف داشته باشیم که در هر پاراگراف 6 خط وجود داشته باشد، باید بدین صورت تایپ کنیم:

(3,6)rand=

نیم فاصله

در نوشتن متن باید حتما به فاصله ای که بین کلمات گذاشته می شود دقت لازم شود.به عنوان مثال اگر بنویسم " مجله ی ما "، اشتباه است.زیرا اگر دقت نمایید در  بین کلمات "مجله" و "ی" و "ما" یک فاصله قرار داره،در صورتی که" مجله ی ما" یک کلمه است،پس نباید فاصله ای بین آنها قرار بگیرد.برای نوشتن این نوع کلمات باید از نیم فاصله استفاده کرد.کافیست شما بعد از نوشتن کلمه "مجله"، دکمه های " - + CTRL" را بفشارید( ( -) در بین عدد صفر و مساوی در ردیف بالای حروف قرار دارد).یا به بیان ساده تر بالای حرف " ح ".کلمه ی "مجله ی ما" باید به این صورت نوشته شود:


http://www.fenjon.com/wp-content/uploads/2013/10/Picture2.jpg
اگه دقت کنید متوجه می شوید که حرف " ی" خیلی به کلمه ی " مجله " نزدیک است،اما به این کلمه نچسبیده است.

منبع:صبحانه آنلاین

cupfa.ir

قصد داریم یک ترفند جالب و در عین حال ساده را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید پسورد یاهو مسنجر و همین طور سایر رمزهای عبور خود را از دست هکرها در امان بدارید. با این ترفند کار بسیاری از تروجان ها و برنامه های جاسوسی صفحه کلید را دچار اختلال خواهید کرد.

در الگوریتم زیادی از نرم افزارهای جاسوسی صفحه کلید (‌KeyLoger) و تروجان ها، کلید Space در پایان پسورد در نظر گرفته نشده است.
از همین طریق میتوان این ترفند را انجام داد:
کافی است در پسوردی که برای خود ایجاد میکنید در پایان آن یک Space بزنید و یک فاصله ایجاد کنید. به همین راحت کار بسیاری از نرم افزارهای دشمن را دچار اختلال کرده اید.
دقت کنید از این به بعد باید هنگام وارد کردن پسورد، Space را هم در پایان پسورد بزنید.
به عنوان مثال برای رمز عبور chatsaziکافی است آن را به صورت [chatsazi[space ثبت کنیم.
هنگامی که پسورد شما هک میشود دیگر Space برای هکر نشان داده نمیشود و او پسورد را به همان شکلchatsazi میبیند و در نتیجه در ربودن پسورد شما ناکام خواهد ماند.
البته دقت کنید این موضوع همواره 100% نیست و این روش نسبی جهت بالا بردن امنیت می باشد.

cupfa.ir

همان‌طور که می‌دانید یکی از سرویس‌های گوگل Google Translate نام دارد که جهت ترجمه‌ی متن ها به زبان‌های مختلف از جمله فارسی کاربرد دارد. اما جالب است بدانید که به وسیله‌ی خود موتور جستجوی گوگل نیز می‌توانید به شکلی سریع متن ها را به زبان‌های مختلف ترجمه کنید. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار می‌پردازیم.

بدین منظور:
کافی است در موتور جستجوی گوگل (www.google.com) عبارت زیر را جستجو کنید:
translate text to language
در این عبارت بایستی به جای text متن مورد نظر خود را وارد نمایید. به جای language نیز زبانی که قصد ترجمه ی آن را دارید را جایگزین کنید.
به عنوان مثال  برای ترجمه‌ی واژه‌ی flower به زبان فارسی این عبارت را وارد خواهیم کرد:
translate flower to persian
با این کار در ابتدای لیست نتایج خواهید دید که ترجمه‌ی متن وارد شده نمایش داده خواهد شد.

cupfa.ir

شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید می‌شود بوسیله‌ی موتور جستجوی گوگل مستقیماً به زمان دقیق طلوع و غروب آفتاب در شهرهای مختلف پی برد. در این ترفند به شیوه ی انجام این کار میپردازیم.

بدین منظور:
جهت پی بردن به ساعت طلوع آفتاب در یک شهر خاص، این عبارت را در موتور جستجوی گوگل جستجو نمایید:
sunrise city
به جای city باید نام شهر مورد نظر خود به انگلیسی را وارد کنید. به عنوان مثال:
sunrise tehran
خواهید دید که در بالای لیست نتایج، زمان دقیق طلوع آفتاب در این شهر درج شده است.
همچنین برای پی بردن به زمان دقیق غروب آفتاب می‌توانید این عبارت را جستجو نمایید:
sunset tehran

cupfa.ir

شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید به وسیله‌ی موتور جستجوی گوگل میشود به میزان قد و وزن اشخاص معروف (مانند هنرمندان، ورزشکاران و...) پی برد. در این ترفند به شیوه انجام این کار خواهیم پرداخت.

بدین منظور:
اگر در جستجوی قد یک شخص هستید کافی است در موتور جستجوی گوگل عبارت زیر را وارد کنید:
person height
که به جای person باید نام شخص مورد نظر خود را وارد نمایید.
به عنوان مثال با جستجوی عبارت Ali Daei height، در بالای صفحه نتایج، میزان قد «علی دایی» (1.92 متر) نمایش داده می‌شود.
همچنین برای پی بردن به وزن اشخاص نیز کافی است این عبارت را همانند عبارت قبلی جستجو نمایید:
person weight

cupfa.ir
پيوندها


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 254
تعداد آنلاین : 1

ساختن چت روم رایگان